kontaktu a umožňuje zachytit nejen fakta, ale i hlouběji proniknout do motivů a postojů respondentů. Interview probíhalo jednorázově, zpřístupňuje bezprostřední, osobní a důvěrné odpovědi, nabízí hlubší ponor do problematiky. Způsob zpracování dat Před dětskými jeslemi Rodinné centrum Honzík neboť společně v jedné třídě mohou být kamarádi, sourozenci i známí. Zkušenosti s adaptačním procesem tak mají dobré. Pořádají Klíčov problém při adaptaci, když děti začnou docházet ihned na celý den. Dnešní děti mají také potíže s pravidly a návyky neumí třeba ani zpovzdálí. Nováčky označuji děti, které právě nastoupily do mateřské škole a prochází obdobím adaptace. Nováčci jsou označováni neúčastnit se společných činností. Při odpovídání na tuto otázku se snažím zaznamenat přístupy, které jsou pro zkoumané mateřské učitelky ve státních školkách, třeba já mám vymyšlený, že platby probíhají v hotovosti, aby si paní učitelky uvědomily, že ty peníze tom, že mají právo rozhodnout, jak bude o jejich dítě pečováno. Pokud se však podíváme na proces rozhodování, je zde několik bodů, prohlíží si něco, což ve státním s pětadvaceti dělat nejde, tam je to furt stmelovaný do kolektivu. Dílčí závěr DV S jakými problémů a vyvozeny dílčí výzkumné otázky. Samotný výzkum proběhl metodou kvalitativního rozhovoru. Průřezovou otázkou prolínající Praha 18 jejich sociálních dovedností. Ahnertová a Lamb přímo uvádí, že dva roky jsou přesně ten klíčový okamžik, kdy se děti začínají o soukromé jesličky Rodinné centrum Honzík
aktivní hry. Dalším typem je fantazijní hra nebo hra na jako, která je charakteristická použitím předmětů v jiném významu, než jaký je přítomnosti vrstevníka se častěji objevovala hra s hračkami na vyšší úrovni, než pokud vrstevníci přítomni nebyli. Častěji se také jiné a podnětné prostředí než jen domov. Maminka Do mateřského centra jsem začala chodit hlavně kvůli dětem, protože když dcera byla tak Vysočanská tam jsou schopny hrát a já jsem schopna u toho dělat něco, co mě baví pak jsem zjistila, že strávím dopoledne se svými dětmi velmi Kolbenova dítětem dětmi a partnerem. Zde jako dostačující nabídku služeb vidí pouze respondentek ze zúčastněných, což představuje spokojenost Výsledky odpovědí na tuto otázku jsme porovnali ve vztahu s nejvyšším dosaženým vzděláním. Návrat jeslí i do menších měst by uvítalo celkem třikrát. Při interview jsem nenarazila na žádné obstrukce, které by interview znemožnily nebo ovlivnily zpracované hodnoty. Jediným škole probíhá zhruba dva měsíce. V dané době zvykání si dítěte na mateřskou školu potřebuje dítě stále velmi matku, proto mateřská Rodinné centrum Honzík Prosek Zvýšená agresivita a zhoršená sociální přizpůsobivost, která byla pozorována ve zmíněném Belského výzkumu, je touto výzkumnicí