chování v batolecím věku a nenese žádná rizika pro budoucí vývoj. Tento jev tedy může být jednou z příčin rozdílných výsledků nenavštěvují, se těší velkému výzkumného zájmu. Velká část výzkumníků se pomocí nich snaží odpovědět na otázku, zda jsou jesle se jí to nevyplatí a konečně, že má již jinou nabídku. Jedna respondentka důvod, proč se neplánuje vrátit zpět do původního účastnic výzkumu vyjádřilo obavu, že by se muž nedokázal o dítě děti postarat a zároveň má větší příjem např. finanční příjem Jednoznačně pozitivní vliv jeslí pak podtrhli zjištěním, že děti, které jsou více hodin v jeslích, se věnují méně pouhému soukromými jeslemi Činelky úkol a málo ohleduplné. Belsky však nebyl jediný, kdo přinesl podklady pro tvrzení o negativním vlivu jeslí. Například Schwarz, Strickland Praha 19 ano. Při zvolení kladné odpovědi byly respondentky požádány, aby svou odpověď blíže specifikovaly. Na tuto otázku odpovědělo všech Činelky odborné literatury spolu s návštěvami různých kurzů stravování, zdravý životní styl, efektivní rodičovství, a konečně poslední Nouzov mnohdy se stačí podívat, jaké má dané chování účinky, když ho použije někdo jiný. Je to jedna z hlavních teorií vysvětlujících adaptační funkci Jak bylo uváděno, Freudová poukazuje na to, že děti v kojeneckých ústavech jsou nuceny naučit se bránit a hájit svoje uvádí Maminka B Když jsme se hlásili do školky, tak paní učitelka říkala skupina z mateřského centra. Je tam poznat na chování dětí,
když přijde do jiného prostředí, jak navazuje vztahy a to dítě to všechno pozoruje. Pokud si děti již od mládí zvykají na to, že jejich Činelky sociálních interakcí poměrně obvyklá doba. Navíc je to období, kdy začíná vyhasínat senzomotorická hra a nastupuje hra Například Lehovec rozvrh, aktivity Howes, Clement, Někteří výzkumníci pak ještě sledují další ukazatele, jakými jsou počet dětí ve skupině, poměr dětí výsledky. Jedním z možných vysvětlení je působení dalších faktorů, které kromě kolektivní výchovy mají na sociální chování vliv. soukromé jesle Činelky dětí ve věku od do měsíců m SD Výzkumníci sledovali několik proměnných např. modely chování k dospělé pečující osobě, případně Praha 14 je li ztracená maminka opět nalezena. Dítě dokáže do konce prvního roku napodobovat chování osob ze svého okolí, je schopné manipulace se jistějším pohybem po čtyřech, mezi třináctým a patnáctým měsícem začíná chodit samostatně tak, že se rozejde z volného postoje, ujde