Tento způsob neustále vyžaduje nacvičování, které není odlišné od vyučování na všeobecné vzdělávací škole. Dítě se tedy musí vyrovnávat s mnoha termíny, jejichž obsah mu není jasný, a čemuž často nerozumí. Pobyt v předškolním zařízení Jesle Předmětem péče jesličky Pražského povstání o dítě v jeslích je především vedle uspokojení základních biologických potřeb uspokojení potřeb psychických, k jakým řadíme zejména poskytnutí podmínek pro rozvoj dítěte. Institut pro další vzdělávání pracovníků ve zdravotnictví připravil příručku Výchovná problematika v dětských zařízeních, podle níž se při plánování výchovného programu v jeslích postupuje. Před uspokojováním potřeb dítěte a jeho zájmů v přirozených činnostech není však možné upřednostňovat výchovné složky, naopak dát dennímu režimu co nejvolnější průběh Svobodová, Pasivní příjem výchovného působení je označován jako nedostatečný. V dnešní době pozorujeme jako Pražského povstání pozitivní ve vztahu s dítětem partnerství, důraz na přirozenost, nenásilnost a funkčnost výchovného vlivu Gurášová, podle Svobodová, s. Takové uvažování je třeba u dětí volit. Mateřská škola Zvláštní význam pro rozvoj dítěte má úsek života, který stráví společně jesle Pražského povstání s jinými dětmi po vstupu do mateřské školy Niesel, Griebel, Prostředí se velmi liší od důvěrně známého domova, v němž je na dítě Pankrác kladeno mnoho nových požadavků a podle Deisslera mohou děti trpět pocity strachu, když poprvé mateřskou školu navštíví. Dítě začíná
po přechodu do mateřské školy pravidelně střídat dvě oblasti života. Relativně velká skupina dětí s málo dospělými je jeho