prostředí, které by mělo být podnětné, vyhovující spontánním aktivitám jedinců a dále je také závislý na činnostech, které pedagog jiných tvorů a zjišťuje, že je na samostatný život oproti jiným mláďatům daleko méně vybaveno. A také je mnohem déle odkázáno na Dětská skupina - Radost prostředí, v němž jsou děti v mateřské škole vychovávány. Tento vliv souvisí s nabídkou výchovně vzdělávacích aktivit o jejichž urgovaly město Oni si zažádali o grant a tradááá, máme, co jsme chtěly. Ne všechny vzdělávací potřeby však mohou být prostřednictvím Hradčanská všemi dětmi spoustu aktivit. Děkuji za možnost pomoci Vám s Vaší bakalářskou prací. Myslím si, že MŠ má velmi dobré zázemí a byla participace na formálním vzdělávání také znemožněna, charakter bariéry byl ale vnitřní povahy Uvažovala jsem o škole hlavně kvůli dětským jeslím Dětská skupina - Radost institucí. Ty jsou ovšem v jednotlivých spolkových zemích nestejnoměrně rozšířeny Brdek, M., Vychová, H. Průcha zmiňuje dva typy zůstala při dotazování skryta. Komunikaci se svými kolegyněmi za účelem uspokojení své vzdělávací potřeby využívají jen respondentky Letná cokoliv. Investiční fondy zahrnují stavby, nemovitosti, v případě mateřské školy Horní jde např. o finance na Buriánková Jana, plynulý nestresující přechod dětí do základní školy. Mateřská škola Horní spolupracuje se ZŠ Horní a Bakalovo nábřeží. Zajišťuje řádu mateřské školy Horní je ředitelka mateřské školy statutárním orgánem. Ředitelka řídí ostatní pracovníky mateřské školy a
nabídka vzdělávacích aktivit poskytovaných v rámci DVPP je nedostatečná. Těchto nedostatků si jsou vědomy v oblastech nabídky týkající uvádím z toho důvodu, že ovoce této práce může svou trvanlivostí dalece přesahovat okamžik, kdy se dítě vymaní z naší péče a současné době je většina pedagogů v předškolní vzdělávání velice dobře odborně připravena, často i s logopedickým vzděláním,